جستجو
Filters
Close

چگونه یک کاپشن چرمی را انتخاب کنیم؟

چگونه یک کاپشن چرمی را انتخاب کنیم؟

 کمد لباس هزینه است !

اکثر افراد کمد لباسشان پر است از لباس هایی که قبلاً خریده اند و گاهاً مشاهده می شود که بیشتر مواقع لباس هایی را خریده ایم که دوستشان نداریم و این برای ما هزینه است. در صورت که جایگزین کردن آن مدل های جدید یک ضرورت است.یک کت چرمی مردانه، کاپشن چرمی مردانه یا پالتو چرمی مردانه منحصر بفرد نیز از این قاعده مستثنی نیست. خرید یک کت از جنس چرم طبیعی می تواند برای یک عمر کار کند و حتی مانند یک میراث خانوادگی با گذشت زمان چرم آن نرم تر، لطیف تر و ماندگارتر می شود؛ اما دانستن اینکه چگونه بهترین کت چرمی را متناسب با سلیقه و بودجه خودتان انتخاب کنید تا خوشتیپ تر از قبل بنظر بیایید، ساده نیست. ما سعی می کنیم با پاسخ به چندین سؤال ضروری در مورد انتخاب کت چرمی مردانه شما را راهنمایی کنیم، تا بهترین پوشاک چرمی را انتخاب کنید. 

خرید کت چرمی فقط عمل خریدن یککت یا کاپشن چرمی مردانه نیست، بلکه یک تصمیم است برای اینکه خوشتیپ تر و موقرتر بنظر بیایید.

حس خوبی که یک کت چرمی یا کاپشن چرمی به انسان منتقل می کند به هیچ وجه یک کاپشن یا پالتو مردانه پارچه ای منتقل نمی کند. پوشاک چرمی به طور عمومی یک حس خوشتیپی، وقار، متانت و بالاتر از همه ی اینها، تمایز را به انسان منتقل می کند.

چرا انتخاب کت چرمی، پالتو چرمی، کاپشن چرمی(پوشاک چرمی) ؟

1. طول عمر چرم طبیعی زیاد است. اگر یک کت چرمی با کیفیت بالا بخرید و از آن خوب محافظت کنید، برای سالیان زیادی عمر می کند.

2. دوام چرم طبیعی نسبت به لباس پارچه ای بسیار بالاست. به همین دلیل است که موتورسواران از کاپشن چرم استفاده می کنند. در صورتی که اگر در اثر تصادف به زمین برخورد کنند و در سطح زمین بدنشان کشیده شود، سطح چرم کاپشن چرمی زخمی می شود ولی به ندرت پیش می آید که چرم آن پاره شود و محافظ درجه یک برای بدن موتورسوار می باشد.

3. مقرون به صرفه بودن قیمت پوشاک چرمی

قیمت یک کاپشن چرم مردانه در مقایسه با کاپشن مردانه پارچه ای در ظاهر گران است ولی طول عمر کاپشن چرمی با کاپشن پارچه ای به هیچ وجه قابل مقایسه نیست، چون عمر یک کاپشن چرم می تواند چند دهه باشد و در واقع قیمت لباس چرمی در مقایسه با پارچه ای بسیار ارزان تر و کم هزینه تر است.

4. پوشاک یا البسه چرمی رد مقابل باد و باران و سرما مقاوم است و بدن شما را گرم نگه می دارد. باران نیز به کت چرمی نفوذ نمی کند هر چند که اصولاً چرم با آب میانه ای ندارد و اصطلاحاً چرم طبیعی آب دوست نیست ولی به طور معمول آب باران به چرم نفوذ نمی کند، مخصوصاً اگر دباغی چرم برای مناطق شرجی واترپروف شده باشد.

5. چرم و لباس چرمی از مُد نمی افتد.

به طور کلی چرم طبیعی اعم از کفش چرم، کاپشن و کت چرمی در طول زمان هرگز از مد نیافتاده و نخواهد افتاد و همیشه طرفداران زیادی دارد.

ثبت دیدگاه