جستجو
Filters
Close

ویژگی های کیف پول چرم

ویژگی های کیف پول چرم

اگر همین حالا به جیب‌های خود نگاه کنید ، احتمالاً حداقل سه چیز را خواهید یافت. موبایلتان، کلیدهایتان و کیف پولتان. کیف پول وسیله ای است که هر فردی حداقل یکی از انواع آن را همراه دارد تا وسایل روزمره خود را حمل کند.

مهم نیست که شما شغلتان چیست و یا روز خود ر ا چگونه میگذرانید، شما به یک کیف پول نیاز خواهید داشت. این وسیله کارت های اعتباری و بانکی، کارت های ویزیت، گواهینامه رانندگی، رسیدها و کاغذهای مهم، کلیدها، سکه و پول خورد و بسیاری از وسایل دیگر شما را حمل میکند و باعث میشود سریع تر به آنها دسترسی داشته باشید.

هدف این مقاله این است که به شما کمک کند تا بهترین کیف پول چرمی موجود رو انتخاب کنید.

وقتی که حرف از خرید کیف پول میشود، کیف پول چرم مشخصاً حرف اول رو میزند، هرچند در بازار کیف پول های فلزی، فیبر کربن و برزنتی نیز موجود است که امتحان کردنش خالی از لطف نیست با این حال وقتی که کلاس کار و خاص بودن مورد نظر باشد، هیچ چیز نمیتواند با یک کیف پول چرم زیبای دست دوز که کیفیت خوبی هم داشته باشد مقابله کند.

در این مقاله به چندتا از ویژگی های یک کیف پول چرم خوب اشاره می شود.

ویژگی های کیف پول چرم

1- کیفیت چرم:

جنس همه چرم ها یکی نیست. کیفیت و نوع چرمی که کیف از آن ساخته شده مشخص کننده ی این است که این کیف پول یکی از بهترین کیف پول های موجود در بازار است یا که نه یک کیف معمولی بیشتر نیست.

در مورد انواع چرم بیشتر بدانید!!

طبقه بندی های زیادی از چرم وجود دارد که این طبقه‌بندی بر اساس قسمتی از پوست حیوان است که چرم از آن ساخته شده است. پوست حیوانات بسیار ضخیم و غیرقابل استفاده است، برای اینکه بتوان از این پوست به بهترین نحو استفاده کرد آن را به چند لایه تقسیم میکنند. به بالاترین لایه چرم فول گرین میگویند. این نوع چرم بافت ۱۰۰ درصد طبیعی دارد که از بادوام ترین انواع چرم است که دارای یک سری خراش و لکه روی پوست است که از ساییده شدن، پارگی و اثرات ناشی از نیش حشره ها و برخورد با حصارها و موانع هست. برای اینکه این نواقص از جمله خراش ها و لکه ها از بین برده شود سطح پوست رو به عمق چند میلیمتر سمباده میزنند که چرم بدست آمده را با نام تاپ گرین میشناسند.

کیف پول های با کیفیت خوب تقریبا همیشه از چرم فول گرین ساخته میشوند. چرم فول گرین محکم است و بیشتر از سایر چرم ها در مقابل سایش و پارگی مقاوم است در صورتی که کیف تهیه شده از لایه های دیگر پوست کیفیت پایین تری دارند.

حالا سوال اصلی اینجاست که چجوری کیف پول چرم باکیفیت رو تشخیص بدیم؟ چرم فول گرین دارای نقاط کوچکی روی سطح چرم است که این نقطه های کوچک مکان هایی است که قبلا موها به انجا وصل بودند و طی فرایند های تولید چرم برداشته شدند. همچنین روی این نوع چرم شما میتوانید اثار خراش، لکه و زخم ناشی از نیش حشرات رو ببینید. پس برای شناسایی کیف پولی که از چرم فول گرین درست شده باید سطح چرم رو با دقت بررسی کنید.

کیف پول مردانه

2- طراحی و ظرفیت:

هنگام انتخاب کیف پول، کاربردی بودن به اندازه طول عمر اهمیت دارد. شما قطعا دوست ندارید یک کیف پول باکیفیت بسیار خوب داشته باشید در حالی که نمیتواند نیازهای روزمره شما رو رفع کند.

طراحان اغلب علاقه دارند که بین کاربردی بودن و زیبایی کیف توازن ایجاد کنند. این روزها کیف پول های باریک تر و مینیمالیستی بسیار مورد توجه هستند اما این کیف ها فضای زیادی برای هیچ چیز ندارند.

قبل از تهیه کیف پول مناسب جدید باید ابتدا نیازهای خود را بررسی کنید. کافیست یک نگاهی به کیف پول قدیمی خود بندازید و ایراداتی که داشته رو یادداشت کنید تا وقتی میخواهید کیف پول جدید بخرید این نکته هارو در نظر بگیرید. باید مشخص کنید که روزانه چند کارت نیاز دارید که داخل کیف بذارید یا چقدر پول نقد همراهتون حمل می کنید. همه ی این نکته ها به شما در انتخاب کیف پول مناسب کمک میکند.

همچنین در نظر داشته باشید که کیف هایی وجود دارند که برای مقاصد خاصی طراحی شدند. مثلا کیف پول های پاسپورتی که مکان های مخصوصی برای قرار دادن پاسپورت یا گذرنامه و بلیط های مسافرتی دارند.

3- سایز و اندازه کیف:

همانطور که بالاتر اشاره شد اندازه کیف پول شما بستگی به مقدار وسایلی دارد که روزانه با خود حمل میکنید. اما این نکته را هم در نظر بگیرید که اندازه بزرگتر همیشه به معنای ظرفیت حمل بیشتر نیست.

یک کیف پولی که بد طراحی شده با جیب های غیرضروری و لایه های چرمی اضافه ممکن هست در صورت عادی و بدون قرار دادن وسایل بزرگ باشد.

کیف پول ها اندازه های مختلفی دارند. اینکه کدام کیف برای شما بهتر است. اگر شما کیف پول خود را در جیب جلوی شلوار جین با جیب پیراهن خود حمل می کنید بهترین گزینه برای شما کیف پول های lpk16 , lpk1. اندازه این کیف ها کوچک تر از کیف های معمولی دو لت یا سه لت هست و برای جیب های کوچک مناسب هست.

اگر شما هم مثل خیلی از افراد دیگه کیف پولتان را در جیب پشتی شلوارتان قرار میدهید کیف پول های دو لت به درد شما میخورن. اندازه ی متوسط کیف پول که به نظر ما بهترین عملکرد رو میتواند داشته باشد ۱۰*۹ سانتی متر است. اگر کیف پول کوچکتر از این اندازه باشد در جیب پشتی شلوار تکان میخورد و اگر بزرگتر از این ابعاد باشد در جیب شلوارتان جا نمیشود.

بعضی از افراد هم عادت دارن کیف های بزرگ را در دستشان بگیرند. اینها معمولا کیف پول کتی نامیده میشوند. اندازه این کیف ها جوری هست که حتی میشود گوشی های موبایل را داخل آن قرار بدند.

بنابراین اندازه کیف کاملا بستگی به تعداد اقلامی دارد که میخواهید در کیف پول خودتان داشته باشید و اینکه کیف خودتان رو کجا نگه داری میکنید. مطمئن شوید کیفی که تهیه میکنید حتما با رفتار استفاده شما مطابقت داشته باشد،‌مثلا اگه کیفتان رو داخل جیب پشتی میذارید هیچوقت کیف پول کتی به درد شما نخواهد خورد.

کیف پول زنانه

نتیجه گیری:

برای جمع بندی کل بحث ، قبل از خرید کیف چرمی بعدی خود باید به نکات زیر توجه کنید:

1- چرم کیف پولی که انتخاب میکنید باید فول گرین باشد زیرا بهترین نوع چرم میباشد.

2- طراحی و ظرفیت کیف پول باید مناسب نیازهای روزانه شما باشد.

3- اندازه ی کیف پول بستگی به نحوه حمل کیف پول شما دارد.

حالا که متوجه شدین چه کیف پولی مناسبتان است ،وقت آن رسیده که خرید خودتان را انجام بدهید. کیف پول ها در طرح و رنگ های مختلفی تولید می شوند که شما می توانید آن را با استایلتان ست کنید و در هر مکانی بدرخشید.

کهن چرم با ارائه انواع کیف ها در طرح ها، رنگ ها و قیمت های مختلف تونسته انتظارات تمام مشتریان خودش رو براورده کند و با کیفیت بالایی که محصولاتش دارد رضایت آن ها را هم جلب کند.

ثبت دیدگاه